De peste 10 ani oferim suport pentru

WinMENTOR ENTERPRISE

WinMENTOR

      

Beneficiază de cea mai bună asistență WinMENTOR și WinMENTOR ENTERPRISE din orașul tău în orice zi la orice oră prin acces de la distanță sau deplasare la sediu/punct de lucru.

Rezolvăm cele mai complexe probleme de funcționare într-un timp record și te vom ține la curent în permanență cu cele noi informații. Îți propunem soluții complete pentru îmbunătăţirea experienţei de utilizare a programului, securizarea și optimizarea bazei de date și implementarea modulelor conexe.

Telefon: 0747 233 613

Întrebări și răspunsuri

În ce cont plătesc abonamentul DECLARAȚII

Va amintim ca, incepand cu 2018, plata abonamentului pentru aplicatia DECLARATII se va face in luna achizitiei (ex.: daca ati cumparat aplicatia DECLARATII in luna Mai 2013, veti achita abonamentul in luna Mai 2019).

Contractul de abonament pentru aplicatia DECLARATII se reinnoieste automat, iar activarea lui se declanseaza prin plata sumei de 58,31 euro (49 euro + TVA19%) pe fiecare post pe care aceasta aplicatie a fost achizitionata. In functie de firma de la care ati cumparat aplicatia (TH JUNIOR SRL din Iasi, sau INFO MENTOR SRL din Gura Humorului), puteti efectua plata abonamentului intr-unul din urmatoarele conturi, fara a mai solicita factura proforma:

TH Junior SRL Iasi
CUI: RO 6887050
ING Bank Iasi, IBAN: RO43 INGB 0000 9999 0417 8994
BANCA TRANSILVANIA, IBAN: RO05 BTRL 0240 1202 4064 79XX

Info Mentor SRL Gura Humorului
CUI: RO 12515981
ING Bank Iasi, IBAN: RO34 INGB 0000 9999 0457 5110
BANCA TRANSILVANIA, IBAN: RO04 BTRL 0240 1202 4035 71XX

Puteti trimite ordinul de plata pe email, la key@winmentor.ro

De ce nu se deschide aplicația DECLARAȚII

În ultima vreme, repetatele update-uri ale sistemelor de operare de la Microsoft au arătat incompatibilităţi între aceste sisteme de operare şi anumite componente folosite în protecţia aplicaţiei DECLARAŢII.

Pentru a acoperi acest inconvenient, a fost necesar să introducem componente cu totul noi, care nu mai sunt compatibile cu unele modele foarte vechi ale dispozitivelor de protecţie de tip HASP (cele pentru port LPT şi cele pentru port USB versiunea 1.33).
Deoarece upgrade-urile Microsoft se fac în valuri (iar nu simultan pentru toţi utilizatorii unui anumit sistem de operare), este posibil ca unii utilizatori să nu se fi confruntat până acum cu această problemă, care ar putea apărea chiar în zilele dinaintea termenului de depunere a declaraţiilor (25 ale lunii), fiindcă această aplicaţie este folosită punctual în acele zile. Iată de ce ar fi util să verificaţi următoarele :

  • dacă accesul la aplicaţia DECLARAŢII este normal (dacă aplicaţia porneşte)
  • dacă aplicaţia nu porneşte, verificaţi tipul de cheie de protecţie pe care îl folosiţi, apelând la distribuitorul/agentul de vânzări cu care colaboraţi în mod curent.

Folosirea aplicaţiilor noi, care se pot descărca de pe ftp.winmentor.ro\WinMentor\Versiunea Curenta\DECLARATII KIT\CHEI HASP HL\ necesită înlocuirea vechilor dispozitive HASP, cu costuri suplimentare pentru utilizatori. Cheile vechi de protecţie pentru port LPT se înlocuiesc la preţul de listă al tipului respectiv de cheie înlocuitoare, în timp ce cheile vechi pentru port USB, versiunea 1.33, beneficiază de o reducere de 50%, acordată nouă, în mod special, de către producător.
Noile aplicaţii vor fi folosite în conformitate cu tipul dispozitivului HASP (Declaratii.exe pentru HL monopost, Declaratii10.exe pentru HL net10 şi Declaratii50.exe pentru HL net50) în prezenţa driverului Sentinel şi a dll-ului haspms32.dll.