Asistență WinMENTOR
De 10 ani alături de utilizatorii WinMENTOR
Asistență WinMENTOR: Dacă ești în căutarea celei mai bune asistențe WinMENTOR din orașul tău, noi suntem aici să te ajutăm.
Echipa noastră de specialiști este mereu disponibilă pentru a-ți oferi suportul necesar în rezolvarea oricăror probleme de funcționare cu care te confrunți.
În plus, avem abilitatea de a oferi asistență de la distanță (remote), sau putem să ne deplasăm la sediul/punctul tău de lucru, pentru a-ți oferi suportul necesar. Suntem dedicați să te ținem la curent în permanență cu cele mai noi informații și îți propunem soluții complete, adaptate nevoilor tale.
Testimoniale
De peste 9 ani oferim asistență WinMENTOR la nivel național, iar promtitudinea, profesionalismul și clienții extrem de multumiți ne recomandă.
"Promptitudine,buna cooperare,mi-a placut extrem de mult colaborarea. Cu siguranta voi mai apela la serviciile Unserver."
Laura Marincas
Contabil / Somptuos Energy SRL
"The Best!!!! Foarte multa amabilitate, promptitudine, respect! Exact ce trebuie pentru o colaborare perfecta!"
Sorina Gorgan
Expert Contabil / Concept Kitchen SRL
"Colaboarea noastra este doar de un an , dar este genul de colaborare pe care am cautat-o de foarte mult timp. Ma bucur sa intalnesc oameni tineri , dinamici si nu in ultimul rand buni profesionisti care isi dau tot interesul sa se plieze exact pe nevoile clientilor si chiar sa aduca solutii minunate care sa imbunatateasca si sa usureze munca noastra. Multumim Robert !"
Adela-Erika Luncean
Expert Contabil / Premaco SA
"Sunt realmente incantat de colaborarea cu Robert, mi-as dori cat mai multi colaboratori care sa aduca atata seriozitate, promptitudine si idei noi in relatiile de afaceri."
Nelu Sabău
Director Economic / Nordenlor Prod Com Impex SRL
"Vroiam sa renuntam la WinMentor din cauza deselor probleme in a configura listele cu informatii si a greutatilor pe care le intampinam in extragerea de date relevante pentru control si situatii de control. Dar cu ajutorul si suportul UNSERVER reusim sa identificam noi oportunitati de folosire mai eficienta a datelor care se regasesc in Winmentor si dezvoltam noi automatizari care sa ne usureze munca de analiza."
Dorin Boţog
Director Achizitii / Euronarcis SRL
"Suntem foarte multumiti de colaborare cu Robert si echipa lui. Intotdeauna ne-a fost de ajutor, am primit raspunsuri eficiente si punctuale pe problemele solicitate. Ne-a ajutat la problemele solicitate in cel mai scurt timp posibil chiar si in afara orelor de munca. Robert este o persoana care isi actualizeaza noutatile legislative aparute fiind mai tot timpul “inainte cu un pas” ca ele sa apara. Personal societatea noastra il recomanda tuturor celor interesati pentru o colaborare serioasa si de lunga durata."
Farkas Czerják Csilla
Consultant Marketing / AKSD Romania SRL
"Unserver Business Solutions SRL ne ofera mentenanta si asistenta pentru Winmentor Enterprise incepand cu anul 2017. Suntem multumiti de profesionalismul si promptitudinea lor, de fiecare data s-au gasit solutii pentru diversele situatii aparute. Drept urmare, pe viitor vom apela cu incredere si la alte servicii oferite. Recomandam."
Ec. Rugină Dan Ciprian
Director Economic / Ameco Renewable Energy SRL
Variante de asistență tehnică WinMENTOR
Asistența tehnică este esențială pentru a te asigura că aplicația funcționează în mod corespunzător și că problemele tehnice sunt rezolvate rapid și eficient.
În ultima perioadă, se observă o dinamică crescută a modificărilor legislative care au generat multiple efecte în mediul de afaceri. Aceste schimbări au impus lansarea versiunilor actualizate ale programelor informatice utilizate în mod obișnuit în domeniul economic. De exemplu, aplicațiile WinMENTOR, E-Transport, E-Factura, Declarații și SAF-T au fost lansate în intervale scurte de timp, ceea ce a condus la necesitatea unor modificări frecvente de operare și setări.
Conștienți de importanța modului și rapidității în care aceste probleme trebuie soluționate, noi, ca furnizor de servicii Asistență WinMENTOR, ne-am adaptat abordarea pentru a oferi suport tehnic de cea mai înaltă calitate. Acest suport este acum disponibil exclusiv prin abonament lunar, permițându-ne să ne concentrăm resursele și expertiza pentru a răspunde mai eficient și personalizat nevoilor clienților noștri.
Asistență tehnică WinMENTOR în baza unui abonament lunar
Abonamentul nostru lunar de asistență tehnică oferă o serie de beneficii esențiale pentru optimizarea și eficientizarea operațiunilor tale. Prin acest abonament, vei beneficia de suport continuu în timpul programului de lucru standard, precum și de asistență dedicată pentru situații de urgență în afara orelor de program. Aceasta înseamnă că vei avea acces la suportul nostru tehnic atunci când ai mai multă nevoie de el, asigurându-te că activitatea ta nu este întreruptă.
Un alt aspect important al abonamentului este accesul la instalarea prioritară a actualizărilor. Aceasta îți garantează că vei fi mereu la curent cu cele mai recente funcționalități și îmbunătățiri ale aplicației, menținându-ți sistemul în conformitate cu cele mai noi standarde și cerințe de securitate
În plus, abonamentul include un sistem de notificări inteligente prin email. Aceste notificări te vor ține informat despre orice actualizare sau problemă tehnică relevantă, ajutându-te să fii mereu în pas cu starea sistemului tău și să ai acces la cele mai recente informații despre aplicație.
*Serviciul de suport și service pentru WinMENTOR este disponibil la nivel național prin acces de la distanță (remote), oferindu-le clienților posibilitatea de a primi asistență rapidă și eficientă, indiferent de locația lor. Acest serviciu acoperă toate nevoile de suport și service pentru platforma WinMENTOR, inclusiv instalarea, configurarea, actualizarea și remedierea problemelor.
*Echipa noastră de profesioniști oferă și servicii de suport și service la fața locului, în următoarele zone: Târgu Mureș, Cluj Napoca și Oradea.