Asistență WinMENTOR
De 9 ani alături de utilizatorii WinMENTOR
Asistență WinMENTOR: Dacă ești în căutarea celei mai bune asistențe WinMENTOR din orașul tău, noi suntem aici să te ajutăm.
Echipa noastră de specialiști este mereu disponibilă pentru a-ți oferi suportul necesar în rezolvarea oricăror probleme de funcționare cu care te confrunți.
În plus, avem abilitatea de a oferi asistență de la distanță (remote), sau putem să ne deplasăm la sediul/punctul tău de lucru, pentru a-ți oferi suportul necesar. Suntem dedicați să te ținem la curent în permanență cu cele mai noi informații și îți propunem soluții complete, adaptate nevoilor tale.

Testimoniale

De peste 9 ani oferim asistență WinMENTOR la nivel național, iar promtitudinea, profesionalismul și clienții extrem de multumiți ne recomandă.
"Promptitudine,buna cooperare,mi-a placut extrem de mult colaborarea. Cu siguranta voi mai apela la serviciile Unserver."
Laura Marincas
Contabil / Somptuos Energy SRL
"The Best!!!! Foarte multa amabilitate, promptitudine, respect! Exact ce trebuie pentru o colaborare perfecta!"
Sorina Gorgan
Expert Contabil / Concept Kitchen SRL
"Colaboarea noastra este doar de un an , dar este genul de colaborare pe care am cautat-o de foarte mult timp. Ma bucur sa intalnesc oameni tineri , dinamici si nu in ultimul rand buni profesionisti care isi dau tot interesul sa se plieze exact pe nevoile clientilor si chiar sa aduca solutii minunate care sa imbunatateasca si sa usureze munca noastra. Multumim Robert !"
Adela-Erika Luncean
Expert Contabil / Premaco SA
"Sunt realmente incantat de colaborarea cu Robert, mi-as dori cat mai multi colaboratori care sa aduca atata seriozitate, promptitudine si idei noi in relatiile de afaceri."
Nelu Sabău
Director Economic / Nordenlor Prod Com Impex SRL
"Vroiam sa renuntam la WinMentor din cauza deselor probleme in a configura listele cu informatii si a greutatilor pe care le intampinam in extragerea de date relevante pentru control si situatii de control. Dar cu ajutorul si suportul UNSERVER reusim sa identificam noi oportunitati de folosire mai eficienta a datelor care se regasesc in Winmentor si dezvoltam noi automatizari care sa ne usureze munca de analiza."
Dorin Boţog
Director Achizitii / Euronarcis SRL
"Suntem foarte multumiti de colaborare cu Robert si echipa lui. Intotdeauna ne-a fost de ajutor, am primit raspunsuri eficiente si punctuale pe problemele solicitate. Ne-a ajutat la problemele solicitate in cel mai scurt timp posibil chiar si in afara orelor de munca. Robert este o persoana care isi actualizeaza noutatile legislative aparute fiind mai tot timpul “inainte cu un pas” ca ele sa apara. Personal societatea noastra il recomanda tuturor celor interesati pentru o colaborare serioasa si de lunga durata."
Farkas Czerják Csilla
Consultant Marketing / AKSD Romania SRL
"Unserver Business Solutions SRL ne ofera mentenanta si asistenta pentru Winmentor Enterprise incepand cu anul 2017. Suntem multumiti de profesionalismul si promptitudinea lor, de fiecare data s-au gasit solutii pentru diversele situatii aparute. Drept urmare, pe viitor vom apela cu incredere si la alte servicii oferite. Recomandam."
Ec. Rugină Dan Ciprian
Director Economic / Ameco Renewable Energy SRL


Variante de asistență tehnică WinMENTOR

Asistență tehnică WinMENTOR ocazională
În cadrul acestui serviciu, utilizatorii pot solicita ajutorul echipei noastre de specialiști, care va fi disponibilă să răspundă la întrebări și să ofere asistență tehnică în intervalul programului de lucru.
Este important de menționat că serviciul de asistență tehnică este tarifat în funcție de intervenția efectuată și de timpul necesar pentru a rezolva problema. Tariful de intervenție pe oră este comunicat utilizatorului înainte de a se efectua orice lucrare, astfel încât acesta să fie perfect conștient de costurile implicate.
Acest serviciu include notificări prin email care conțin doar informații generale și sunt limitate în conținut.
Asistența tehnică ocazională se poate dovedi extrem de utilă în situațiile în care întâmpinați probleme tehnice sau aveți nevoie de clarificări suplimentare privind utilizarea programului WinMENTOR.

Asistență tehnică WinMENTOR în baza unui abonament lunar
Beneficiile acestui abonament includ suport continuu conform programului de lucru, dar și suport în afara programului de lucru pentru situațiile de urgență. Astfel, indiferent de momentul în care întâmpini o problemă, beneficiezi de ajutorul nostru cu prioritate.
De asemenea, clienții care optează pentru abonamentul lunar de asistență tehnică beneficiază și de instalarea actualizărilor cu prioritate. Astfel, vei fi mereu la curent cu cele mai noi funcționalități și vei avea acces la cele mai recente îmbunătățiri ale aplicației.
În plus, abonamentul lunar de asistență tehnică WinMENTOR include și notificări inteligente prin email. Astfel, vei fi informat cu privire la orice actualizare importantă a aplicației sau la orice problemă tehnica ce apare. Acest aspect te va ajuta să rămâi mereu conectat la starea sistemului tău și să fii la curent cu cele mai recente informații despre aplicație.
*Serviciul de suport și service pentru WinMENTOR este disponibil la nivel național prin acces de la distanță (remote), oferindu-le clienților posibilitatea de a primi asistență rapidă și eficientă, indiferent de locația lor. Acest serviciu acoperă toate nevoile de suport și service pentru platforma WinMENTOR, inclusiv instalarea, configurarea, actualizarea și remedierea problemelor.
*Echipa noastră de profesioniști oferă și servicii de suport și service la fața locului, în următoarele zone: Târgu Mureș, Cluj Napoca și Oradea.