Versiune nouă WinMENTOR 843.01


Liste: Mentor

  •  S-a corectat eroarea ” List index out of bounds (100)…” ce aparea la generarea jurnalului de vanzari, in cazul firmelor cu TVA la incasare si cu tranzactii de achizitii cu TVA la incasare. Se va utiliza pentru generarea declaratiei D300 versiunea 201.01 de DECLARATII sau orice versiune ulterioara.
  •  In „Registrul jurnal” s-au adaugat coloanele: Data adaugarii, Data modificarii, Identificator si s-au completat coloanele Partener debit, Partener credit si pentru operatiile de plata/incasare catre/de la angajat, viramente interne, justificare avans angajat: plata/incasare furnizor/client, angajat.
  •  In „Registrul Jurnal de incasari si plati PFA” din TREZORERIE, incasarea in avans prin banca fara TVA se ducea pe coloana de cassa.
  •  In lista „Situatia imobilizarilor” a fost introdusa coloana Data intrarii, care reprezinta data achizitionarii mijlocului fix.
  •  In „Nomenclator articole” s-a introdus coloana „Vandut emulare” care contine stocurile de articole vandute prin emulare, nedescarcate prin monetar, la momentul listarii.

    Comercial

  •  In listele de oferte (furnizori, clienti) s-au adaugat coloanele: Telefon si Email, corespunzatoare sediilor sociale ale partenerilor.
  •  A fost corectat „Topul vanzarilor” in cazul facturilor platite prin casa de marcat, emulare tastatura. Se dublau cantitatile vandute, fiind preluate atat de pe facturi cat si de pe monetare. S-a revazut cu aceasta ocazie si generare acoloanelor Valoare discount si Valoare majorari.

    Salarii

  •  In fluturasul variabil s-a corectat procentul corespunzator sporului de vechime, conform metodei de schimbare a transei de vechime, configurata prin intermediul constantei „Schimbare transa vechime”.
  •  In lista „Plati in conturi individuale” s-a corectat valoarea coloanei ValPartiala.

    Mentor:

  • LISTARE – Imaginile din fisierele .BMP, utilizate in configurarea documentelor si listelor vor fi vizibile, indiferent de locul pozitionarii lor in pagina (vezi figura 1).
  • VALIDARE CNP – S-a modificat validarea in sensul excluderii codului judetului din procedura. Am constatat ca algoritmii de validare publicati doar enunta in structura CNP-ului existenta grupului de cifre corespunzator codului de judet, dar nu fac si validare pe grupul respectiv.
  • CONSTANTE GENERALE FUNCTIONARE: PARTENERI – Constanta „Verificare cod fiscal/CNP” a fost redenumite si modificata ca functionare. Noua denumire este: „Verificare CIF si CNP”, iar valorile pe care le poate lua sunt: CIF si CNP; NU; Numai CIF; Numai CNP.
  • CONSTANTE GENERALE DECLARATII: DECLARATIE 394 – S-a introdus constanta „Tranzactii cu taxare inversa ce utilizeaza articole neclasificate” prin intermediul careia se poate bloca salvarea tranzactiilor sau emite un mesaj de avertizare, valoarea implicita fiind: „Blocare salvare”. Verificarease face numai pentru parteneri al caror sediu social este in Romania. In cazul in care tara sediului social nu se poate determina, indiferent de valoarea constantei, se va genera doar un mesaj de avertizare.
  • CONSTANTE UTILIZATOR: COLOANE CONFIGURABILE VIEW-URI – S-au adaugat constante noi privind configurarea vizualizarii coloanelor in generatorul de facturi. Noile constante se refera la coloanele: Gestiune, Termen expirare, Cod intern, Pret maxim, Pret inregistrare, Adaos, Densitate combustibil, Tip densitate combustibil.
  • NOMENCLATOR PARTENERI – S-a scos validarea referitoare la tipul articolelor, din fereastra „Oferta/contract”.
  • NOMENCLA TOR P ARTENERI – Pentru persoanele fizice s-a introdus posibilitatea definirii unui cont bancar. Contul va fi inregistrat cu litere mari (CAPS) indiferent de modul de tastare si indiferent de tipul partenerului (persoana fizica sau juridica).

Fig. 1

  • NOMENCLATOR PARTENERI – La adresa, campurile etaj si apartament s-au modificat ca tip, din numerice in alfanumerice.
  • NOMENCLATOR ARTICOLE – S-a introdus posibilitatea importarii materialelor, din structura ambalajelor, conform retetelor de fabricatie a produselor.
  • NOMENCLATOR PERSONAL – S-a introdus campul „Identificator” utilizabil in schimbul de inregistrari cu diverse alte aplicatii.
  • IMPORT BCS – S-a corectat importul BCS de pe transferuri.
  • INTERF A T A BCS – S-a introdus posibilitatea identificarii articolelor dupa „Cod catalog partener”,care pe intrari de la furnizori in stoc si comenzi catre furnizori inseamna cod catalog furnizor iar pe iesiri din stoc catre clienti si comenzi de la clienti inseamna cod catalog client(vezi documentatie INTERFATA BCS).
  • INTERF A T A BCS – S-a introdus posibilitatea inregistrarii fapticului, in inventarul articolelor cu serii (vezi documentatie INTERFATA BCS).
  • IMPORT DATE DIN ALTE APLICATII – S-a introdus o noua optiune: „Facturi servicii electronice” utila pentru importul tranzactiilor de iesire cu aceeasi denumire.
  • COMENZI FURNIZORI – A fost corectata procedura de stornare a comenzilor.
  • FACTURA IN ASTEPTARE – Se completeaza termenul scadent conform configurarii existente lapartener.
  • INTRARI IN STOC – Pentru tranzactiile salvate ca neoperate au fost scoase validarile care asigurau inregistrarea completa a datelor.
  • MISCARI INTERNE STOC – Idem.
  • IESIRI DIN STOC – Idem.
  • COMENZI CLIENTI – Avertizarea de la selectarea clientului, privind existenta facturilor cu intarziere la plata, se face la modul general nu detaliat pentru fiecare factura.
  • IESIRI DIN STOC – Idem.
  • IESIRI – La preluarea automata din stoc pe baza scanarii codurilor externe ale articolelor si a seriilor, s-au introdus doua metode de identificare pentru articolele cu serie: „Preluare din raft”, „Preluare din cos”. Prima metoda citeste codul articolului o singura data dupa care se citesc toate seriile articolului respectiv pana se egaleaza cantitatea facturata cu cea livrata sau operatorul modifica in interfata tipul citirii de pe serie pe articol. A doua metoda citeste o singura serie pentru un cod de articol identificat dupa care solicita automat o noua identificare de articol.
  • IESIRI – A fost limitata micsorarea fereastrei de inregistrare a datelor.
  • IESIRI – In grila observatiilor pentru articole se pot inregistra, prin intermediul butonului „+” – Diverse, gestiunile din care s-a facut livrarea articolelor si cantitatea livrata, corespunzatoare unitatiide masura din document.
  • IESIRI – S-a corectat generarea seriilor pe bucata, pe intervale de valori, in observatii articole.
  • IESIRI AVIZE CUSTODIE – A fost corectata procedura de identificare a avizelor in vederea stornarii.
  • GENERATOR IESIRI – S-au adaugat coloanele „Gestiune” si „Pret inregistrare” in fereastra de selectie a articolelor. Coloana „Pret inregistrare aduce valori numai cand adaosul pozitiei de stoc este diferit de 0. S-a facut coloana „Cant.” editabila.
  • CASSA – In view-ul mare s-a adaugat coloana „Agent”.
  • INVENT AR – Corectie redimensionare interfata.
  • OFERTE – S-au corectat inconsecventele de tratare a ofertelor pe comenzi clienti si facturi iesire.
  • INFORMA TII DE LA CLIENT – Idem.
  • IMPORT DATE DIN ALTE APLICATII – S-a introdus o noua constanta generala de functionare, referitoare la importul intrarilor de la furnizori: „Intrari furnizori – carnet NIR impus de pachetul de date importat” DA/NU.

Casa de marcat:

  • EMULARE TASTATURA – A fost modificata interfata facandu-se redimensionabila si afisandu-se coloana punctelor de fidelizare numai in cazul in care constanta: „Fidelizare prin puncte bonus aplicate articolelor achizitionate” are valoarea „DA”.
  • EMULARE T AST A TURA – S-a modificat programul in sensul asigurarii posibilitatii introducerii si extragerii de numerar pentru casele de marcat SuccesM.
  • EMULARE TASTATURA – La listarea de pe interfata procedurii s-a introdus posibilitatea editarii textului nefiscal (TEXTNEFISCAL) si observatiilor (OBSERVATII) de pe bon, prin intermediul constantelor specifice.

    Salarii:

• CALCUL STOPAJ LA SURSA – La calculul contributiei de sanatate se tine cont de plafonul maxim introdus in constantele „Personal/Salarizare”, pentru toate tipurile de contracte, exclusiv cele de arenda la care incadrarea in plafon se face la sfarsitul anului, de catre organul competent.

Satelit:

• CUPLARE DATE DE LA SATELIT – A fost corectata preluarea monetarelor cu discount.

Service auto:

• COMANDA – S-a adaugat campul „Responsabil” realizare comanda. Selectia se face din nomenclatorul de personal.

WMEdi:

  • EXPORT FACTURI EDINET – A fost adaugat, la exportul facturii simple de iesire, tag-ul <DeliveryDetail> referitor la data si numarul avizului de expeditie. A fost dezvoltat exportul articolelor cu taxa verde (taxa se declara in IDENTIFICARE > Identificare taxe facturate clientilor).
  • EXPORT FACTURI DOCXCHANGE2 – A fost introdus tag-ul:
    <ReceiptDocumentReference>
    <ID>9999</ID>
    <IssueDate>2010-01-10</IssueDate>
    </ReceiptDocumentReference>
  • EXPORT FACTURI DOCXCHANGE2 – Au fost operate corectii pentru facturile care contin articole cu taxa verde. S-a modificat dimensiunea maxima pentru numarul comenzii de la 10 caractere la 12.
  • EXPORT FACTURI DOCXCHANGE – Pentru facturile cu taxare inversa, in tag-ul <Note> se editeaza textul: „Taxare inversa conform art. 331, alin 1 / C.F.”.