OptimalSFA

Aplicația Optimall SFA software este adresată agenților de vânzări în regim pre-sales și van-sales.

Automatizarea Forței De Vânzări Cu Optimall Sfa Brandul Nr.1

 

Trimite în timp real încasările, comenzile și vizitele agenților de vânzări direct în ERP și încasează direct la client cu posibilitatea de tipărire facturi/chitanțe la imprimanta termică.

Automatizarea forței de vânzări (Optimall SFA software) este o aplicație SFA care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales.  Această aplicație SFA se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea proprie de agenți de vânzări, care efectuează rute zilnice la clienți pentru preluarea comenzilor. 

Cum funcționează o soluție de tip SFA

O soluție de tip SFA software dezvoltată să vină în ajutorul companiilor de distribuție și de producție cu agenți/reprezentanți de vânzări proprii funcționează cu ajutorul a 3 elemente software care sunt integrate:

Cum te ajută un soft de automatizare a forței de vânzări?

Îți duci business-ul la nivelul următor, cel superior, prin automatizarea tuturor proceselor pe care agenții de vânzări le efectuează

Centralizare informații

Îți centralizează toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real

Preluare comenzi

Agenții tăi de vânzări vor prelua comenzile de la clienți în timp real, aceste comenzi regăsindu-se automat în sistemul de gestiune ERP

Optimizare timp

Reduci timpul de pregătire al comenzilor deoarece agenții de vânzări nu mai sunt nevoiți să folosească foaia și pixul pentru a scrie comenzi, ci vor folosi aplicația mobilă. 

Planificare

Planifici rutele agenților de vânzări. Optimizezi stocurile pe baza istoricului comenzilor. Deții controlul aspura agenților tăi de vânzări deoarece știi mereu la ce client se află și ce comenzi au emis